Fundesplai i el Grup de Recerca Liberi de la Universitat de Girona presentarem el proper 4 de novembre la recerca ‘La funció d’inclusió socioeducativa a través del lleure educatiu‘, un estudi que posa el focus en la tasca que desenvolupen els esplais de la Federació Catalana de l’Esplai en l’acompanyament d’infants i joves.
La investigació analitza com els esplais contribueixen a generar oportunitats de lleure educatiu, afavorir la inclusió i reduir l’impacte de les desigualtats socials. L’estudi també aprofundeix en el valor del lleure educatiu com a espai de participació, relació i implicació amb l’entorn, i adquisició de valors positius.
La presentació tindrà lloc el 4 de novembre de 17 a 19 h a l’Esplai Baronda d’Esplugues de Llobregat. Presentarem els principals resultats de la recerca i obrirem un espai de reflexió sobre la contribució dels esplais a la cohesió i la igualtat d’oportunitats.
Vine a la presentació de la recerca ‘La funció d’inclusió socioeducativa a través del lleure educatiu’
Omple el formulari d’inscripció per poder assistir a l’acte que celebrarem el 4 de novembre.