OFERTA DE FEINA

Monitor/a Equip Tallers Estudi Assistit

Barcelona
1 vacants

Sobre el lloc de feina

Desde la Fundació Catalana de l’Esplai ens trobem en cerca de persones que puguin proporcionar l’alumnat que requereixi suport de les escoles de primària del barri de Bellvitge, unes condicions d’estudi adequades, fora del marc escolar, que permetin reforçar hàbits escolars, desenvolupar tècniques d’estudi i afavorir els desenvolupament de les

Funcions

Desde la Fundació Catalana de l’Esplai ens trobem en cerca de persones que puguin proporcionar l’alumnat que requereixi suport de les escoles de primària del barri de Bellvitge, unes condicions d’estudi adequades, fora del marc escolar, que permetin reforçar hàbits escolars, desenvolupar tècniques d’estudi i afavorir els desenvolupament de les competències bàsiques.

Responsabilitats i funcions principals:
– Realitzar l’acompanyament de l’alumnat, segons el tipus d’activitat, reforçant els hàbits escolars i desenvolupant tècniques d’estudi.
– Reforçar el coneixement de la llengua catalana especialment en l’àmbit de la llengua oral, fomentant espais de debat, activitats lúdiques, etc.
– Facilitar la integració entre l’alumnat del grup per afavorir estratègies de col·laboració i d’ajut mut, i a desenvolupar actituds positives envers l’aprenentatge.
– Afavorir l’ús dels recursos que té el centre educatiu, per l’alumnat del reforç escolar i a l’estudi (biblioteca escolar, equipament informàtics,…) a l’hora de fer els deures escolars i incentivar el gust per la lectura.
– Afavorir la integració de l’alumnat nouvingut en l’àmbit escolar amb propostes educatives obertes (activitats lúdiques, jocs cooperatius,…).
– Coordinar-se amb el professorat del centre, per tal de consensuar línies d’intervenció de cara a millorar els resultats educatius de l’alumnat.

Requisits

Perfil candidat/a
– Formació: Preferentment titulació en l’àmbit educatiu (en condició d’estudiant o amb estudis complerts).
– Es valora la titulació en el lleure: Monitor/a o Director/a d’activitats de lleure d’infantil i juvenil emès per la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.
– Experiència: Tenir experiència vàlida en el camp de l’educació, educació social i en activitats d’educació en el lleure. Tenir idoneïtat per al treball amb infants i joves, i capacitat per treballar en equip.

Competències:
– Domini de les eines informàtiques.
– Capacitat de comunicació i d’iniciativa
– Habilitats socials i de lideratge
– Capacitat per treballar en equip
– Capacitat d’anàlisi i avaluació del medi social i educatiu

Idiomes: Domini i ús del català i el castellà parlat i escrit.

Altres consideracions:
– Compromís amb l’entitat i el projecte a mig/llar termini.
– Disponibilitat per treballar en l’horari i lloc indicat.
– Certificat negatiu d’antecedents d’abusos sexuals

Què s’ofereix

Condicions del lloc de treball:
a. Localització: Escoles de primària del barri de Bellvitge (L’Hospitalet del Llobregat)
b. Jornada: 6 hores/setmanals (5 hores d’atenció directa i 1 hora de preparació). Horari de dilluns a divendres de 14 a 15 h. (l’hora de preparació flexible)
c. Salari brut anual: Retribució salarial segons conveni col·lectiu del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya, categoria tallerista.
d. Incorporació: immediata

Aplica a l’oferta i ajuda’ns a fer un món millor

Apunta-t’hi ara

SEGUEIX-NOS!

Subscriu-te i rebràs regularment notícies, recursos educatius i continguts relacionats amb els nostres projectes i serveis de Fundesplai!

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
  • This field is hidden when viewing the form

Segueix-nos també a les xarxes socials

Som Fundesplai

Som Fundesplai, una entitat sense ànim de lucre amb la missió d'educar els infants i joves, enfortir les entitats de lleure i el Tercer Sector, millorar el medi ambient i promoure la ciutadania i la inclusió social, amb voluntat transformadora.

Coneix Fundesplai