OFERTA DE FEINA

Animador/a sociocultural per suplències a la Fàbrica jove de Salt

Girona
1 vacants Suplència Borsa

Sobre el lloc de feina

Obrim borsa de substitucions per incorporar animadors/es socioculturals a La Fàbrica Jove de Salt, un espai pensat per a joves de 12 a 17 anys. Si t’apassiona treballar amb adolescents, dinamitzar activitats i crear espais inclusius, aquesta és la teva oportunitat! Quines seran les teves funcions? – Dinamitzar activitats socioculturals,

Funcions

Obrim borsa de substitucions per incorporar animadors/es socioculturals a La Fàbrica Jove de Salt, un espai pensat per a joves de 12 a 17 anys. Si t’apassiona treballar amb adolescents, dinamitzar activitats i crear espais inclusius, aquesta és la teva oportunitat!

Quines seran les teves funcions?

– Dinamitzar activitats socioculturals, educatives i de lleure.
– Detectar necessitats i interessos dels joves i fer seguiment individual.
– Organitzar tallers, xerrades i activitats creatives.
– Fomentar la participació activa dels joves en la planificació.
– Vetllar pel bon clima, la seguretat i el bon ús dels espais.
– Treballar en xarxa amb l’equip educatiu, l’àrea de joventut i agents socials.
– Implicar famílies en accions comunitàries quan calgui.
– Avaluar activitats i contribuir a la millora del projecte.

Requisits

– Formació específica acabada o en curs relacionada amb l’àmbit de l’educació o l’àmbit social (magisteri, educació social, animació sociocultural, integració social, Pedagog/a, psicopedagog/a, psicologia, etc.).

– Coneixements pedagògics: coneixement de la realitzat juvenil actual i del funcionament d’un espai per a joves, planificació i organització d’activitats, dinamització, resolució de conflictes, etc.

– Bon nivell de coneixement de català, i valoració d’altres idiomes (francès, anglès,…).

– Experiència laboral mínima d’un any en llocs similars i/o dinamitzant grups de joves.

– Coneixements i experiència en programació i dinamització d’activitats per a joves.

– Valorable tenir el títol monitor i/o director de lleure.

Què s’ofereix

– Ubicació: La Fàbrica Jove – Salt (Girona).
– Jornada: 29 h/setmana. Horari principal de tardes (15h-20h) i dos matins.
– Contracte: Substitució.
– Salari: Segons conveni de lleure.
– Incorporació: Immediata.

Per què t’agradarà?
Treballaràs en un projecte que dona oportunitats reals als joves, en un entorn dinàmic i amb un equip compromès amb la transformació social.

Aplica a l’oferta i ajuda’ns a fer un món millor

Apunta-t’hi ara

SEGUEIX-NOS!

Subscriu-te i rebràs regularment notícies, recursos educatius i continguts relacionats amb els nostres projectes i serveis de Fundesplai!

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
  • This field is hidden when viewing the form

Segueix-nos també a les xarxes socials

Som Fundesplai

Som Fundesplai, una entitat sense ànim de lucre amb la missió d'educar els infants i joves, enfortir les entitats de lleure i el Tercer Sector, millorar el medi ambient i promoure la ciutadania i la inclusió social, amb voluntat transformadora.

Coneix Fundesplai