El 8 de setembre durem a terme l’acte de reconeixement a Josep Gassó Espina (1951-2024), impulsor de l’educació en el lleure, l’educació ambiental i el Tercer Sector com a motors de transformació social i fundador del Club d’Esplai Bellvitge i de Fundesplai. Serà un moment per recordar el llegat de Gassó i, en especial, la seva feina al barri del Bellvitge, de L’Hospitalet.
A partir de les 17 h, es farà una xocolatada i animació infantil. Posteriorment, hi haurà els parlaments i l’acte simbòlic de reconeixement a Josep Gassó Espina, amb la plantada d’una olivera i descoberta de la placa commemorativa.
Per tal de mantenir el llegat del fundador de Fundesplai, a més, estan en marxa els Premis Josep Gassó Espina. Amb aquesta iniciativa es vol contribuir al reconeixement de l’educació en el lleure i enfortir l’acció transformadora de les entitats sense ànim de lucre que treballen amb infants i joves sota els eixos de la convivència i la sostenibilitat.
T’esperem el dia 8 de setembre al Club d’Esplai Bellvitge!
Subscriu-te i rebràs regularment notícies, recursos educatius i continguts relacionats amb els nostres projectes i serveis de Fundesplai!
Segueix-nos també a les xarxes socials
Som Fundesplai, una entitat sense ànim de lucre amb la missió d'educar els infants i joves, enfortir les entitats de lleure i el Tercer Sector, millorar el medi ambient i promoure la ciutadania i la inclusió social, amb voluntat transformadora.