Sobre el lloc de feina
Fundesplai cerca Coordinador/a del Projecte Estiu Jove a Sant Cosme a El Prat de Llobregat (Barcelona) per incorporar-se a l’equip en coordinació de casals i projectes d’estiu. La persona seleccionada desenvoluparà les tasques pròpies del lloc i contribuirà al bon funcionament del servei, d’acord amb les funcions i requisits detallats. S’ofereix formar part d’una entitat compromesa amb l’educació, la convivència i la sostenibilitat, amb les condicions indicades a l’oferta.
Funcions
Fundesplai cerca un/a professional que realitzi la coordinació i la intervenció socioeducativa en el projecte Estiu Sant Cosme, vinculat a l’ús d’un espai de piscina de l’Entitat i a la dinamització d’activitats en aquesta, i també a activitats en medi obert al barri i/o al municipi (Prat de Llobregat) amb persones joves , infants i famílies, on moltes d’elles poden estar en situació de vulnerabilitat. Es proposarà un treball socioeducatiu a través de la dinamització d’activitats i espais relacionals i de convivència, de treball en l’espai obert i comunitari, etc., per a la vinculació amb les persones usuàries participants del projecte.
Responsabilitats i funcions principals:
– Coordinar l’equip i l’activitat diària sota la supervisió de l’equip Tècnic del Projecte.
– Fer intervenció i dinamitzar el grup de persones joves, infants i famílies, tant en l’activitat de piscina com en d’altres activitats de dinamització.
– Portar el seguiment i gestió documental del projecte.
– Atenció personalitzada als/les persones joves, infants i joves participants del projecte.
– Coordinacions en xarxa amb altres agents del territori (educadors/es de carrer, serveis socials, pla de barris, etc.)
– Altres accions de suport derivades de l’atenció a les persones
Requisits
Perfil i competències del candidat:
– Titulació universitària de grau d’educació social, preferiblement, i d’altres titulacions com psicologia, psicopedagogia, pedagogia, treball social o cicle formatiu de grau superior en integració social (o equivalents).
– Es valorarà el títol de director/a de lleure i monitor/a de lleure.
– Experiència laboral acreditada en el treball socioeducatiu amb persones joves, treball amb persones d’ètnia gitana i amb altres col·lectius en situació de vulnerabilitat i/o en risc d’exclusió social.
Competències de la professional:
– Autocontrol i tolerància a la frustració.
– Capacitat de negociació i resolució de conflictes
– Empatia
– Planificació i organització del treball
– Capacitat de comunicació
– Iniciativa – Autonomia
– Capacitat d’anàlisi i visió critica
– Alta orientació al treball amb persones i relacions interpersonals
– Compromís amb l’organització
Què s’ofereix
– Localització/lloc: El Prat de Llobregat (Centre Esplai)
– Jornada i horari: 26 hores/setmana de dilluns a divendres – horari flexible. (intervenció de Dilluns a Dimarts migdia-tarda de 13:30h/14:30 a 18:30/19:00h, i coordinació/intervenció divendres d’10:30h a 17:30h).
Duració del contracte: del 25 de juny al 4 de setembre de 2026 (valoració de la possibilitat de continuïtat en l’Entitat segons disponibilitat de feina)
– Categoria – tipus de contracte: Tècnic/a d’Intervenció Nivell A (Conveni del Lleure). Contracte Eventual.
– Salari brut anual: 25.000,00 € (jornada complerta)
– Data incorporació: 25 de juny de 2025.
Aplica a l’oferta i ajuda’ns a fer un món millor
Apunta-t’hi ara