Fundació Catalana de l'Esplai

Informe anual 2021

Presentem l'Informe anual 2021, document amb el qual fem un repàs a les principals actuacions de l'organització. Durant l'any 2021 des de Fundesplai vam arribar a 261.740 participants gràcies a la nostra acció.

portada memoria web

En aquest informe reflectim un 2021 ple d'importants canvis en els quals destaca la inauguració de l'ampliació de Centre Esplai i l'exposició 'Menja. Actua. Impacta.', el reconeixement dels més de 50 anys de trajectòria de Fundesplai amb l'atorgament de la Creu de Sant Jordi o la incorporació de 7iTria. Durant aquest any, a més, hem augmentat la nostra activitat arreu del territori, amb més programes escolars, seguint la proposta educativa 'Menjar canvia el món'.

En aquest document reflectim un 2021 clau per superar la situació provocada per la pandèmia i l'inici d'una nova etapa que ens ha de permetre imaginar noves respostes a les demandes socials i, alhora, reforçar el nostre impacte, contribuint a un desenvolupament més equitatiu de la societat i més respectuós amb el planeta.

Agregar un titulo 6

Informació de contacte

Edifici CENTRE ESPLAI
Carrer Riu Anoia 42-54
08820 El Prat de Llobregat

Telèfon general 93 474 74 74
fundacio@fundesplai.org

Formulari i mapa de contacte

LogoQualitat2022BNsello dona con confianza cat jpg

L'acció de Fundesplai no seria possible sense la col·laboració de centenars de persones voluntàries i sòcies.
Tu també pots donar suport a la nostra acció:

col·labora!