El facebook serveix per alguna cosa més?

  • de 12 a 99 anys
  • Audiovisual i Dinàmica de grup
  • Amistat i convivència, Consum responsable, Habilitats per a la vida, i Món digital
  • Proposta Educativa B612

Descripció

Fer un ús adequat de les xarxes socials no és fàcil, i és que n’hi ha tantes i els infants i joves les tenen tant a l’abast, que sovint els adults no ho podem controlar. Parlem de la importància d’un bon ús de les xarxes.

Objectius

• Participar en la creació d’un grup de Facebook o blog
• Comptar amb una nova via de comunicació amb companys, monitors, família i comunitat.
• Conèixer la utilitat i privacitat de les xarxes socials.
• Reflexionar sobre els avantatges, desavantatges i perills de les xarxes socials.

Llegeix el desenvolupament de l'activitat

Quin ús en fem de les xarxes socials? Participem? I, com ho fem? Quins avantatges i punts positius trobem del seu ús? I quins de negatius? Existeixen perills?
Aquestes i d’altres preguntes poden ajudar-nos a reflexionar sobre les noves formes de relacionar-nos i mantenir contacte entre les persones.
A partir de l’anàlisi de les nostres experiències, veurem de quina manera podem participar activament en elles.

Per això, proposarem la creació d’un blog o perfil de Facebook o si ja el tenim, us animeu a que augmenteu
la participació de tota la comunitat que us envolta. I tot allò que ens desperten també juga un paper molt important.

Descarrega l’activitat fent clic aquí.

Edat de 12 a 99 anys
Temàtica Amistat i convivència, Consum responsable, Habilitats per a la vida, i Món digital
Tipus Audiovisual i Dinàmica de grup
Projecte Proposta Educativa B612
Espai Interior
Autoria Fundesplai
Llicència Reconeixement – No Comercial – Compartir Igual (by-nc-sa)

Som Fundesplai

Som Fundesplai, una entitat sense ànims de lucre amb la missió d'educar els infants i joves, enfortir les entitats de lleure i el Tercer Sector, millorar el medi ambient i promoure la ciutadania i la inclusió social, amb voluntat transformadora.

Coneix Fundesplai